#bengkungibu

39,452 posts

Nnt kalau akk cakap awak rugi awak marah. Bila suruh try cakap NANTI. Nanti tu sampai dah nak raya dah ni sis. Haaa. Mmg rugi awakk tak dapat berkebaya saloma gotcheww . Haaa . . JOMLAH KURUS.. sempat lgi nk kurus tahun ni😊 Wasap 0182014967 atau klik link dekat bio❤️ . . #medinadesire #kakicantiqtea #teammatahari #jk1m #berpantang #setpantang #tipskuruscepat #bengkung #bengkungibu #setberpantang #setbersalin #bengkungmoden #berpantang #perutbuncit #juskurus #buanglemak #carakurus #taknakgemuk #buanglemakperut #turunberatbadan #kurusselamat #carakurus #ibumenyusu #setkurusbajet #menudiet #produkkurus #cabarankurus #katakantidakperutbuncit #aimflattummy #freekorset #leaderJohorBahru
Dengar tu molek2. Byk nau penipu zaman nijam.jual fake, ckp ori. Hanya stokis sah Sajat yg ada Bengkung dn Girdle original. Lain2 hok mughah tu, palesu dik.palesu. Yg benar, Stokis Sah Sajat. Akak la tu.. cara cara memakai lets bengkung diamond gold 22 tulang!! rm139.90 sahaja!!! boleh ramping uols!!mempunyai 22 tulang infrared pecahan lemak,ia tak berlipat jika anda duduk atau membuat aktiviti lasak..lelaki dan wanita boleh pakai sayang.. bagus kepada mereka mempunyai masalah sakit tulang belakang... Lets Bengkung Daimond Gold RM 139.90 Lets Tonggek Girdle rm120.00 Postage RM0.00 Wasap 0136006343 Wasap 0136006343 Raya nak dekat. Sapa2 blm ada bengkung ke girdle ke, meh pm akak. . . Apa2 boleh contact je terus 013- 6006343 / DM❤️ Stokis Sah Hq Sajat . . #letsbengkunggold #bengkunggold #letsbengkungdiamondgold #bengkungdiamondgold #letsbengkunggolddiamond #bengkunggolddiamond #letsbengkung #letsbengkungbynursajat #sajat #bengkungsajat #bengkung #bengkungpink #bengkung16tulang #bengkungmurah #bengkung22tulang #bengkungmoden #bengkungperut #bengkungmudah #bengkungczer #bengkungibu #bengkungexpress #bengkungceaser #bengkungzip #bengkungviral #bengkungpantang #bengkunginfrared #bengkungmalaysia #krimpanasmissuniverse
BARUT COTTON corak LIMITED !! . 5 HELAI RM 38 ! . Sesuai dari newborn hingga 4 bulan atau 6 kg . #barutbayi #baruttali #barutcotton #barutcomel #barutcomel #barutcorak #barutzap #barutbutang #barutcottonmurah #bengkungibu #bengkungmoden #bengkungtali
Bengkung ZigZag Berzip VS Bengkung 3 IN 1 Moden . Yang mana lebih baik?? 🤔🤔 . . Ramai mommies confuse tak tau nak pilih yang mana satu 🤔🤔 . . Ok, kita cuba explain ye mommies 😉👌 . . 1. YANG MANA PALING TAHAN LAMA?? . 🌸Material BENGKUNG 3 IN 1 adalah dari cotton spandex. Jenis material yang boleh regang atau stretchable. . Apa-apa material yang boleh regang, jika digunakan pada jangkamasa yang lama pasti akan membesar. Itu normal. . 🌸 Material BENGKUNG ZIGZAG BERZIP adalah dari kain belacu yang dijahit 2 lapis. Cotton yang lebih tebal sedikit. . Bengkung ini lebih tahan lama jika dibandingkan dengan bengkung jenis strecthable. . 2. BENGKUNG YANG MANA PALING SENANG DIPAKAI?? . . 🌸 Dua-dua senang nak dipakai. Tapi mengikut feedback customer, ramai yang suka pakai bengkung moden waktu siang terutama bila dah masuk minggu berpantang yang ke-2. Biasanya bila luka dah sembuh sepenuhnya, banyaklah aktiviti nak dibuat pada waktu siang. . Bengkung moden mudah nak dipakai sebab pergerakan lebih mudah dan selesa . . 🌸Bengkung Zig Zap Berzip ni ramai customer suka pakai waktu 2 minggu pertama selepas bersalin. Bengkung ni lebih kejap dan melekap di badan. Nak pergi tandas pun senang, buka sahaja zip tak perlu buka ikatan. . Waktu malam pula, bengkung zig zag berzip ni jadi pilihan mommies, bila ikat tali tu kuat-kuat memang sedap sangat rasa badan masa tidur. Pergerakan pun terkawal😊 . . . 💜💜💜💜💜💜💜💜💜 . . SO, YANG MANA SATU BENGKUNG NAK PILIH NI??? . Kedua-dua jenis bengkung pun ada kelebihan tersendiri. Memandangkan mommies pun nak kena basuh bengkung ni nanti, sangat dicadangkan mommies beli COMBO SET Bengkung ni. . . . 💜💜💜💜💜💜💜💜 . . #bengkungbersalin #bengkung3in1 #bengkungmoden #bengkungdanita #bengkungzigzag #bengkungzigzagberzip #bengkungzip #bengkungibu #combobengkungzipzap #bengkung #bengkungmurah #bengkungzap #combobengkung #bengkungfreepos
Fit corset 😍😍😍
⛔ WARNING DARI SUAMI, BUAT DAYAH SERAM SEJUK DAN RASA NAK KOJOL !!! . 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 . Siapa tak #seram kalau suami pertama kali bukak mulut tegur kenapa kita tak control makan? . Memang dayah selama ni makan je ikut nafsu dayah! Semua dayah sental dan masa tu laki dayah ok je tak bunyi pape 🤨 . Semalam, dia tegur "Yang...abg tengok awak skrg time makan bukan main tak ingat diri, kenapa?..." Sentap tau dayah 🥺 . Memang selagi perut tak kata stop, dayah akan kunyah selagi mampu! Lps tu terus fikir, apa la dayah nak buat 🤦🏼‍♀ . Kakak ipar dayah suggest pakai #FitCorsetAnnette dan Body Gel dia. Dia ckp mmg menekan perut sampai mknn xboleh nak mkn byk lah! Dayah terus lah setuju kan sebab bukan pil² yg bahaya 😂 . Seminggu tu suami tegur dayah dah nampak susut banyak 😝😝 Yahuuuu.....Happy gile dayah masa tu!
YEAYYY...RAYA NANTI DAH TAKDE SEDARA MARA DUK PERLI DAH PERUT KUEH LAPIS . 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 . Kina suka gile pakai FitCorset dari Annette ni! Sebelum tu Kina sapu gel Annette yg cepat meresap tu. Sedar tak sedar semua seluar dan baju jadi longgar 😍 . Pakai jadi kemas dan langsung tak bergulung, tak berlipat. . Harga pulak boleh tahan berbaloi sebab #freegift dia banyak gile 🤗🤗
Magnetic Therapy Corset =========================== Kebaikan Korset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 . #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #kadkahwinmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #instalike #dietatkins #follow #bajukurung #korsetmalaysia #resepiatkins #pelaminmurah
Magnetic Therapy Corset =========================== Kebaikan Korset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 . #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #kadkahwinmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #instalike #dietatkins #follow #bajukurung #korsetmalaysia #resepiatkins #pelaminmurah
Magnetic Therapy Corset =========================== Kebaikan Korset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 . #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #kadkahwinmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #instalike #dietatkins #follow #bajukurung #korsetmalaysia #resepiatkins #pelaminmurah
Magnetic Therapy Corset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #pelamin #kadkahwinmurah #kadkahwin #kasutmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #nonaroguymurah #losyenpanas
Magnetic Therapy Corset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #pelamin #kadkahwinmurah #kadkahwin #kasutmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #nonaroguymurah #losyenpanas
Magnetic Therapy Corset ~ Membantu membentuk tubuh badan agar lebih ramping ~ Membantu memperbaiki postur badan ~ Membentuk bahagian punggung dan payudara yang tegang dan anjal ~ Mencegah pembentukan lemak terutamanya pada bahagian perut dan belakang badan ~ Mengatasi masalah perut buncit . Mudah untuk diselaraskan mengikut keselesaan tubuh ~ Dihasilkan daripada fabrik yang fleksibel dan selesa untuk tubuh badan ~ Sesuai untuk dijadikan sebagai pakaian dalam bagi kaum wanita ~ Turut sesuai untuk kegunaan ibu selepas bersalin. Measurement: Size M :  Waist: 23-26 inches Hip: 32 -36.5 inches Weight: 42.5-50kg Size L :  Waist: 26 -28 inches Hip: 33 -37 inches Weight: 50-57.5kg Size XL :  Waist: 28 -31 inches Hip: 35-38 inches Weight: 57.5-62.5kg Size 2XL :  Waist: 31 -33 inches Hip: 36 -40 inches Weight: 62.5-67.5kg Size 3XL :  Waist: 33.4-38.9inches Hip: 37.4-41.3inches Weight: 67.5-72.5kg Size 4XL :  Waist: 38 -41 inches Hip: 38 -42 inches Weight: 72.5-80kg RM70 FREE POS Wassap 0162899216 #korset #kebaya #kebarung #kebarungmurah #kebayamurah #kebayaset #bajupengantin #bajupengantinmurah #bengkungibu #bengkungmodenmurah #bengkungmoden #bengkungmoden3in1 #setberpantangmurah #setberpantang #pelamin #kadkahwinmurah #kadkahwin #kasutmurah #bajukurungmurah #bajukurungmoden #nonaroguymurah #losyenpanas
TESTIMONI SLIMMING SINGLET . Best sgt slimming singlet ni sbb ➡️ Cover perut buncit/lemak berketul2 di belakang ➡️ Lelaki dan perempuan boleh pakai ➡️ Sesuai utk berat 45kg-85kg ➡️ Selesa sbb kain berkualiti dan tak panas dan tak gatal ➡️ Best kemas dan padat . Whatsapp 011-58901540 Whatsapp 011-58901540 Whatsapp 011-58901540
Siapa suka yang SEBELUM & siapa suka yang SELEPAS..?! . Testimoni baru ni, Hilang Perut buncit.. belakang badan pun takde berlipat.. besttt nya #SingletSlim ni sebab dapat Cover lemak sampai bawah #Ketiak . Dari baju sendat terus nampak longgar kan.. wow sangat la.. Ala tak mahal pun uolls.. Slim sekelip mata lagi.. . RM39 jerkk, boleh guna hari² tau.. .
Ready stock!! Bengkung Express BATIK SERIES (Swipe left utk video penuh) . . Bahagian dalamnya masih dari KAIN BELACU. 👉WARRANTY 1 TAHUN . Ciri lain masih sama seperti Bengkung Express Berzip MK . 💥Keistimewaan Bengkung Express BATIK SERIES💥 ================================== . 📌Mempunyai Zip Adjust Saiz (S-XXL max 100kg) 📌5 Saiz dalam satu Bengkung 📌Cangkuk Paling Rapat 13 cakuk kiri & kanan utk pastikan perut tidak gelebeh dan firming semula 📌Kerana Cakuk yang rapat dapat kebaikan mengembalikan peranakan dan ikatan lebih kemas dan kejab. 📌Ada zip bukaan ke tandas . 📌Mempunyai Pelapik di bawah Zip sebagai safety ketika zip semula 📌Bengkung Labuh dari bawah payudara hingga peha 📌Jahitan dan kualiti sangat bagus 📌Kualiti Zip tidak mudah “PATAH” dan zip gigi “HALUS” 📌Gigi Zip rapat dan besi Setiap ibu wajib ada satu Bengkung Express MK ini. Jom dapatkan sekarang 👇 KLIK LINK DI BIO ☺️ . . #shoppingwithilma #bengkungexpress #bengkungzip #bengkungexpressberzip #bengkungmakkuntum #bengkungmk #bengkung #bengkungibu #bengkungpantang #bengkungekspress #bengkungberzip #makkuntum #bengkungbatik #bengkungexpressbatikseries #makbuyung #makbuyong #ajimaura #terapiinstagram #cikguseo
SLIMMING SINGLET ANNETTE . Jom baca kelebihan #SlimmingSinglet Annette yang uolls masih tak tahu . 👗Hilangkan perut buncit 👗Bentuk badan yg lebih menarik 👗Badan nampak lebih kemas dlm apa jua pakaian 👗Tiada lagi masalah lemak berlipat2 👗Selesa - Tak mengganggu pergerakan / tak panas 👗Meningkatkan keyakinan diri
SLIMMING SINGLET ANNETTE . Jom baca kelebihan #SlimmingSinglet Annette yang uolls masih tak tahu . 👗Hilangkan perut buncit 👗Bentuk badan yg lebih menarik 👗Badan nampak lebih kemas dlm apa jua pakaian 👗Tiada lagi masalah lemak berlipat2 👗Selesa - Tak mengganggu pergerakan / tak panas 👗Meningkatkan keyakinan diri
Sape ada masalah perut buncit, lemak berlipat-lipat bahagian belakang 🙋🏻 . Korang wajib try Slimming Singlet by Annette Produk . Hanya sarung dari bawah ke atas, tak sampai 5 minit pun ‼️ . Setel masalah korang 😘😘 📲 011-58901540 📲 011-58901540 📲 011-58901540
Gel mandian available di shopee.com.my/shalin.lynn. Free postage . Nak tahu macam mana nk beli dishopee boleh whatsapp sis ya 😊 . . BERMINAT NAK DAPATKAN PRODUK NAWAL? HUBUNGI SIS SEGERA! . 📲 DM/Whatsapp 017-4841856 📦 shopee.com.my/shalin.lynn . #setbersalinmurah #setbersalin #mandianherbalepasbersalin #bengkungibunawal #bengkungibu #nawalherbalbeauty #setbersalinnawal #param #pilis #gelmandianherba #gelparam #tungkuberpantang #femininewash #berpantang #minyakseraiwangi #gelparampilis #herbalmassage #setberpantang #berpantangshop #minyakserai #mandianherba #bazaarpaknil #herbamandian #setkurus #minyaktelon #tungkubesi #tungkuherba #setberpantangmurah #gelherbal
Sampai dah ke Langkawi. Semoga Nawal dpt membantu kaklong berpantang nnt ☺️. Tak sabar nak jadi tokndak ni 🤣🤣 . BERMINAT NAK DAPATKAN PRODUK NAWAL? HUBUNGI SIS SEGERA! . . 📲 DM/Whatsapp 017-4841856 📦 Shopee.com.my/shalin.lynn . #setbersalinmurah #setbersalin #mandianherbalepasbersalin #bengkungibunawal #bengkungibu #nawalherbalbeauty #setbersalinnawal #param #pilis #gelmandianherba #gelparam #tungkuberpantang #femininewash #berpantang #minyakseraiwangi #gelparampilis #herbalmassage #setberpantang #berpantangshop #minyakserai #mandianherba #bazaarpaknil #herbamandian #setkurus #minyaktelon #tungkubesi #tungkuherba #setberpantangmurah #gelherbal
load more posts