cribbabackman

christian backman

Ingen cykling för mig idag men ett jätte trevligt besök på Åre vårdcentral men lite röntgen och omplåstring. Inget var brutet iaf 👍😀. #trasig #12årföralltid #mtblife #mtbenduro #mtb #imspecialized #falukorvsfingrar
Gubbduro helg i Åre! Grymt bra cykling med grymt bra sällskap. #årebikepark #gubbduro #mtblife #downhillmtb #mtb #12årföralltid #stravacycling #strava #kul #imspecialized
Äntligen dags att smida lite! Två nya handtag och en hasp blev det till nya boden! #smide #livskvalite #pyssla #12årföralltid #meditation
Det är inte så synd att det bara är jag som tycker om kantareller i min familj😀. #plockasvamp #gott #skogen #skogensguld
Det var en riktigt kul kväll igår i #fiskartorpet . Hopp och lek när det är som bäst! 📷@danielcorradino #mtblife #trailriding #mtb #imspecialized #stravacycling #strava #12årföralltid #natur #kul #längdhopp #fiskartorpetmtb
Magisk båttur ikväll Eddie och grannarna tyvärr slutade det hela i bogserning men det gjorde inte så mycket 😀. Min båt verkar äntligen fungera som den ska. #pepparpeppartaiträ #sommar #båt #skärgården #barnensö #bogserbåt
Ännu en misär tur med cykeln. Jag är sämst på att hitta stigar, 2km brännässlor blev det idag och 2,8mil asfalt. Toppen tur👎 #sämst #mtblife #mtbenduro #mtb #imspecialized #specialized #stravacycling #strava #12årföralltid #natur #brännäslor
Idag blev det kabinbana upp sen gick vi till toppen och fikade därefter blev det en egenpåhittad vandringsväg (typ svinbrant)ner till wm8an där vi åkte ner, sen hem och hämta cyklar och upp igen. En riktigt bra dag. #mtblife #årebikepark #vandraifjällen #12årföralltid #natur #strava #åre #kvalitetstid #brant #downhill
Dag 1 i Åre blev en utflykt till Vålådalen och leden till Blanktjärn. Vattnet var verkligen helt turkost och galet vackert mitt i skogen. På kvällen blev det dirt track med @miraforsell. #vandraifjällen #kvalitetstid #vålådalen #blanktjärn #12årföralltid #natur #strava #åre
Framme i Åre! Regn hela vägen upp så det gick inte fort men nu är vi här och imorn blir det vandring med bästa kidsen! #åre #vandraifjällen #12årföralltid #natur
Försökte hetsa några sträckor idag och blev belönad med 2st punkor direkt efter varandra! Tur att @christofferbackman kom och kunde rädda mig med en ny slang. Det är inte skitkul att gå hem från Hellas. #punka #stravahets #stravacycling #strava #12årföralltid #natur #12årföralltid #mtblife #mtbenduro #mtb
Intressant himmel! Fem minuter senare spöregnade det. #nofilter #moln #väder #wide #svensksommar